برگزاری دوره نفوذ-بررسی تاریخی،شناخت و مقابله

((راهبرد نفوذ اولین مرحله در تحقق جنگ نرم محسوب می‌شود که می‌تواند لایه‌های مختلف هر جامعه، به‌ویژه نخبگان و فرهیختگان و حتی مدافعان اصلی یک جامعه و حتی تمدن را تحت تأثیر قرار دهد و منجر به تخریب و یا تغییر باورهای دینی و اعتقادی و یا انقلابی آنان گردد؛ چراکه نفوذ در جنگ نرم، به‌دلیل ماهیت تهدید نرم، ماهوی، ذهنی، تدریجی و نرم‌افزارانه است. ازاین‌رو نفوذ به‌دلیل اینکه از پایداری و دوام بالایی برخوردار است، می‌تواند در نسل‌های بعدی یک جامعه نیز تداوم یابد و یک حرکت و یا یک جریان فکری پایدار را به جریانی مرده و خاموش شده تبدیل نماید.))        

                                                                                                                            مقام معظم رهبری

شبکه اعزام سخنران و استاد عماردر سراسر کشور  دوره های ((نفوذ-بررسی تاریخی،شناخت و مقابله )) برگزار می کند .

نظر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و با توجه به شرایط کشور و منطقه وجهان و ضرورت حفظ هوشیاری جبهه انقلاب در مواجهه با نفوذ دشمن و استکبار جهانی ،شبکه اعزام سخنران و استاد  عمار اقدام به برگزاری دوره های یک روزه نفوذ-بررسی تاریخی،شناخت و مقابله در سراسر کشور می نماید .

نحوه برگزاری

  1. با توجه به ضرورت برگزاری این دوره ها با حضور اساتید برجسته جبهه انقلاب و نظر به بعد مسافت بین تهران و سایر شهر ها ونیز  ضرورت برگزاری حضوری دوره ها، شبکه اعزام سخنران و استاد عمار در صورت همکاری مجموعه های مختلف سراسر کشور آماده تشکیل این دوره ها بصورت یک روزه-کارگاهی  در آن شهر ها می‎باشد .
  2. در این طرح بر اساس موضوع دوره و ساعات تشکیل آن حداقل دو و حداکثر ۴ استاد جهت برگزاری دوره ها اعزام خواهند شد.
  3. دوره ها ۴ تا ۸ ساعته می باشند.
  4. در صورتی که مجموعه های سراسر کشور آمادگی تشکیل این دوره ها در مراکز و شهرهای خود را دارند امکان اعزام استاد بصورت یک روزه و برگزاری کارگاه با موضوع نفوذ وجود دارد.

 

مجموعه های فرهنگی،حوزهای علمیه و دانشگاه ها  که تمایل به برگزاری دوره نفوذ-بررسی تاریخی،شناخت و مقابله و دعوت از اساتید دارند می توانند ضمن مراجعه به سایت WWW.AMMARNET.IR    ، با    شماره تلفن ۸۸۹۰۳۶۳۱-۰۲۱تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه ها

عبارت امنیتی *