از منافقین تا منتظری

((در اسلام از منافقین بیشتر تکذیب شده است ؛ و منافق اوضح مصادیق کفر است. منافقها هستند که بدتر از کفارند .آنقدری که اسلام تکیه کرده است بر اینکه منافقین را از بین ببرد یا اصلاحشان کند ،برای کفار اینطور نیست.انسان می داند با آدم کافر چه بکند، امابا منافقین نمی داند چه کند . گمان ندارم شما بتوانید گروه و یا دسته ای را بیابید که جنایات و سفلگی شان ، به ابعاد این گروهک منافقین باشد . )) 

     امام خمینی (ره)       

 

اخیرا با توجه به شبهه افکنی­های جدید مطرح شده در جامعه در خصوص برخورد نظام با منافقین و انتشار فایل صوتی اظهار نظر آقای منتظری در این خصوص، بر آن شدیم تا دوره­ای آموزشی جهت ارائه پاسخ و تحلیل مناسب در این موضوع برگزار  نماییم.

طی تجربه موفق موسسه طلوع حق در برگزاری این دوره در تهران  و استقبال دانشجویان و جوانان انقلابی  برنامه ریزی های  آموزشی لازم انجام شده و شبکه اعزام سخنران و استاد عمار آمادگی برگزاری این دوره در سراسر ایران اسلامی را دارد .

سر فصل های این دوره  شامل تاریخچه و مقدمه­ای از سازمان منافقین، اقدامات و برخورد های انجام داده شده این سازمان  و بیان شخصیت، نقطه نظرات و اندیشه های آقای منتظری خواهد بود. درنهایت جمع بندی  پاسخ به سوال اصلی این دوره، یعنی چرایی حمایت شخصی مانند آقای منتظری از سازمان مجاهدین و شبهاتی که ایشان مطرح نمودند، همچنین تحلیل  آن خواهد بود .

 

 

با توجه به ضرورت برگزاری این دوره ها با حضور اساتید برجسته جبهه انقلاب و  نظر به بعد مسافت بین تهران و سایر شهر ها و نیز  ضرورت برگزاری حضوری دوره ها ،شبکه اعزام سخنران و استاد عمار در صورت همکاری مجموعه های مختلف سراسر کشور آماده تشکیل این دوره ها بصورت یک روزه و کارگاهی  در آن شهر ها می باشد. در این طرح بر اساس موضوع دوره و ساعات تشکیل آن حداقل دو و حداکثر ۴ استاد جهت برگزاری دوره ها اعزام خواهند شد . دوره ها ۴ تا ۸ ساعته می باشند.در صورتی که مجموعه های سراسر کشور آمادگی تشکیل این دوره ها در  مراکز و شهرهای خود را دارند امکان اعزام استاد بصورت یک روزه و برگزاری کارگاه با موضوع نفوذ وجود دارد.

مجموعه های فرهنگی ،حوزهای علمیه  و دانشگاه ها  که تمایل به برگزاری دوره منافقین و  دعوت از اساتید دارند می توانند ضمن مراجعه به   سایت WWW.AMMARNET.IR   با شماره ۸۸۹۰۳۶۳۱-۰۲۱تماس حاصل فرمایید

دیدگاه ها

عبارت امنیتی *