حسین یکتا: جبهه دشمن به هم ریخته است و کار دشمن تمام است/ باید برای صدور انقلاب اسلامی قیام کرد

جبهه دشمن به هم ریخته است و کار دشمن تمام است/ باید برای صدور انقلاب اسلامی قیام کرد

عزیزان  این انقلاب راحت به دست ما نرسیده است، خیلی عمر داده شده، خیلی خون داده شده، خیلی کار شده تا این انقلاب به ثمر نشسته است. از بین این همه جوان هم که در این کشور هستند، جمعی همّت کردند و دور هم جمع شدند و امروز هم در خدمت عصاره این جمع هستیم که شاهد پایه‌گذاری این بنیان مرصوص باشیم. خیلی فکر کردم که در این جمع امروز چه بگویم، و واقعاً هم از همین جمع‌ها اتفاقات بزرگ شکل می‌گیرد. این امام موسی صدر که شما شنیده‌اید، از یک قیام لله‌ی شروع کرد. آن هم قیام فرادی و نه مثنی. خدا هم قیام فرادی را بیشتر دوست دارد، چون به توحید و اخلاص نزدیکتر است. گاهی اوقات این قیام فرادی به حرکت‌های بزرگ اجتماعی تبدیل می‌شود.

چون شما می‌خواهید کار بین‌المللی کنید، کار گفتمانی کنید، اگر ندانید کجا هستیم به اشتباه می‌افتید. امروز می‌خواهیم ازدیدگاه سنت‌های الهی به انقلاب و شرایط نگاه کنیم. اگر با این نگاه به اوضاع نگاه کنیم می‌بینیم که خیلی از مواقع، اوضاع با دودوتا چهارتای ما جور در نمی‌آید. اگر با این نگاه و از نگاه حضرت آقا که نگاهش به دو لب امام مهدی(عج) است، شرایط را ببینیم، خواهیم دید که اردوگاه دشمن کلاً به هم ریخته است. در این چهارصد سال اینها چقدر پول خرج کردند؟ چقدر آدم کشتند؟ چقدر برده گرفتند؟ چقدر استعمار کردند؟ همه این کارها را کردند که بنای دهکده جهانی را، بنای نظام سرمایه‌داری را، بنای نظام شیطانی و ضد الهی را بگذارند. هر چه زمان گذشت تشتّت آنها تجمیع شد تا امروز که راس آنها، شیطان بزرگ، امریکاست.

روز بیست و دوم بهمن سال پنجاه و هفت یک سیدی، یک روحانی، یک نائب امام عصر، آمد همه کاسه و کوزه اینها را به هم ریخت. هر چه هم علیه او توطئه کردند، کاری از پیش نبردند، از سیستان و کردستان و غیره. هفده هزار نفر آدم در این خیابان‌ها کشتند. به جرم خواندن روزنامه جمهوری، به جرم داشتن اورکت سپاه، عکس امام و اینها. عزیزان ما داعش را سال پنجاه و هشت در کردستان با دموکرات و کومله پاس کردیم، امروز شما باید امتحان عرصه بین‌الملل را بگذرانید. در جنگ هم نتوانستند. تنها امیدشان این بود که امام فوت کند و فاتحه انقلاب را بخوانند. ولی برعکس شد. بعد از فوت حضرت امام و آمدن حضرت آقا، سرپنجه‌های انقلاب تا آن‌سوی دنیا هم رفت. یک نمونه‌اش شیخ زکزاکی شد که به روایتی یازده میلیون نفر را شیعه کرده و پنج میلیون نفر را در راهپیمایی اربعین آورده است.

هنوز از خیلی چیزها خبر نداریم. از امریکای لاتین و افریقا خبر نداریم. همین حدّی هم که می‌دانیم خیلی زیاد است! نفوذ انقلاب در این مناطق خیلی زیاد شده است. کشمیر را دارید می‌بینید. غزه و حزب الله و کرانه باختری و غیره. امروز آن آرمان از نیل تا فرات کجاست؟ آقا فرمودند اسرائیل اصلا تا بیست و پنج سال دیگر نیست که این آرزوها را ببیند. امروز فرزندان انقلاب اسلامی به نام‌های مختلف از علویون و زینبیون و فاطمیون و حزب الله و حشدالشعبی و بقیه دارند در کنار بیت المقدس تمرین رزم می‌کنند و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. حضرت آقا اسرائیل را تمام کرد. کو اسرائیل؟ هفتاد سال علیه دین و علیه قرآن تبلیغات کردند در شوروی سابق، امروز رئیس حکومت مرکزی روسیه می‌آید خدمت رهبری و برایش قرآن هدیه می‌آورد و می‌گوید بگویید چکار باید کرد؟ او نرفته رئیس جمهور چین آمده می‌گوید چکار کنم؟ صد میلیون مسلمان دارم و می‌ترسم داعشی شوند، تو حکیمی، بگو با اینها چه کنم؟ اوضاع اینطور شده است رفقا! آیا جبهه دشمن به هم نریخته است؟

خبری هم به دشمن رسیده که مردی که قرار بود از قم قیام کند و پاره‌های پولاد دورش را بگیرند و مقدمه‌سازی کنند برای آن قیام نهایی که کار یهود و نصاری را یک‌سره میکند، همان خمینی است که بیست و دوم بهمن قیام کرد و هیچ کدام جدی‌اش نگرفتیم. الان دشمن یقین کرده که کارش تمام است، و بجز خود دشمن تنها کسی که یقین کرده که کار دشمن تمام است خود حضرت آقاست. اگر هم شک و شبهه ای هم باشد در دل من و شماست. او که می‌گوید خرمشهرها در پیش است، او که می‌گوید نبرد اراده‌ها آغاز شده است، به‌خاطر این است که یقین کرده کار دشمن تمام است. با محاسبات من و شما جور درنمی‌آید چون از نگاه سنت‌های الهی نگاه نمی‌کنیم وگرنه برای او یقینی است. دشمن هم می‌گوید اگر قرار نیست من بمانم، شما هم نباید بمانید. بخاطر همین همه مرزها را بر‌می‌دارد. نهضت جنسی راه می‌اندازد، داعش درست می‌کند، ترور می‌کند، بیوتروریسم می‌آورد، هر کاری بتواند می‌کند که شما نباشید.

دنیا بین ظهور و سقوط گیر افتاده است/ توصیه‌های رهبری برای گسترش ابعاد بین‌المللی انقلاب اسلامی

نتیجه اینکه دنیا بین ظهور و سقوط گیر افتاده است. ما می‌کشیم به سمت عدل و خداخواهی و انشاالله ظهور امام زمان (عج)، آنها به سمت سقوط و حرف عدالت و خداخواهی. بعد از انقلاب اسلامی و فروپاشی شوروی و بیداری اسلامی، امروز دنیا نیازمند یک تلنگر دیگر است که به هم بریزد. این نقمت داعش، قطعاً یک روزی به نعمت تبدیل خواهد شد و آتش زیر خاکستر بیداری اسلامی را روشن خواهد کرد. مردم دنیا از بی‌خدایی و بی‌عدالتی و ظلم وخسته شده‌اند. در این میان وظیفه شما سنگین است. حضرت آقا فرمودند ما برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به خارج از مرزها کاری نکرده‌ایم و هر چه شده است خود انقلاب اسلامی رفته است.

باید نسل جوان پر طراوتی بیاید و این خط انتقال را پایه‌گذاری کند. برای این پایه‌گذاری، حضرت آقا چهار نکته فرموده اند که من خدمت شما مختصر عرض می‌کنم. اول اینکه ایشان فرمودند نبرد عزمها و اراده‌ها آغاز شده است. یعنی باید با عزم و اراده پیش رفت و منتظر بودجه و تخصیص و اعتبار و غیره نماند. دوم اینکه فرمودند ما در پیچ مهم تاریخی هستیم. سوم اینکه فرمودند شما بدریّون بدر کبری هستید. یعنی می‌خواهید کار مهمّی بکنید. یعنی سیصد نفر آمده اید برای مقابله با نهصد نفر. در شب بدر، دو راه وجود داشت، یا تسلیم یا مقاومت تا شهادت. آن شب همه مسلمین هم‌پیمان شدند که اگر قرار است اسلام نباشد، می‌خواهیم ما هم نباشیم. اگر می‌خواهد انقلاب نباشد، ما هم نباشیم. چون من معتقدم حکمت خلقت ما در این عصر، انقلاب اسلامی است. ما قرار است از طریق انقلاب اسلامی، به هدف خلقت که عبودیت است برسیم. آن شب بدر همه از دنیا بریدند. صبح که آمدند میدان، ملائک آمدند کمک و شد آنچه شد.

مورد چهارم اینکه فرمودند باید ابتکار عمل را بدست بگیرید. یعنی به قول آقای پناهیان انقلابی بی‌قرار بودن. یعنی امید دادن به بیرونی‌ها و انگیزه دادن به داخلی‌ها. اربعین، چند هزار کیلومتر انقلاب اسلامی را به پیش برد. اربعین اتفاق مهم عالم خلقت است. حالا در این اتفاق مهم، تو می‌خواهی برای امام زمان (عج) یار جمع کنی. می‌خواهی عملیات بین‌المللی کنی. پیروزی جبهه حق قطعی و حتمی است. اگر مشکلی هست از من و توست و باید بترسیم که این مُهر پیروزی بر جبین ما نخورد. تمام جبهه حق در برابر تمام جبهه باطل ایستاده است. بیاییم در میدان. همه انبیا و علما و صلحا و شهدا دارند ما را نگاه می‌کنند. بیاییم وسط میدان با تمام دارایی و آبروی‌مان. انشاالله این کار را با نگاه و نظر قوی پیش ببرید.

دیدگاه ها

عبارت امنیتی *