همزمان با ولادت امام رضا قرارگاه عمار _شبکه اعزام سخنران واستاد شروع به کار کرد

ایراد سخنرانی در انقلاب همواره یکی از ابزارهای موثر در تبیین و آشنایی آحاد مردم با اصول و مباحث مورد نیاز انقلاب و جامعه اسلامی بوده است. امروزه نیز در کنار ابزارهای نوین ارتباطی، به علت ویژگی های منحصر به فرد سخنرانی اعم از ارتباط چهره به چهره، امکان ارائه سوال و پاسخ متناسب با مباحث مطرحه و تسهیل در انتقال مطلب، همواره از اهمیت بالایی در روشنگری و افزایش سطح فکری جامعه برخوردار می باشد.
پس از بررسی شرایط موجود در عرصه سخنرانی و مشخص نمودن چالش های فعلی در مسیر سخنرانان و مجموعه های برگزار کننده سخنرانی، در صدد پیاده سازی طرحی در جهت رفع موانع و نیازمندی های این دو قشر برآمدیم. اهم مشکلات احصا شده شامل: پراکندگی کاری اساتید، عدم استفاده از اساتید در حوزه تخصصی خود، نبود اطلاع دقیق مجموعه ها از اساتید کمتر شناخته شده، عدم بهره گیری مناسب اساتید از خروجی جلسات با توجه به عدم شناخت از مجموعه های دعوت کننده، عدم وجود توازن کاری میان اساتید و … می باشد.
در حال حاضر اساتید انقلابی هریک در گوشه ای، با روش های متفاوت، در کنار سایر مشغله های کاری به سازماندهی جلسات سخنرانی خود می پردازند که این موضوع وقت و توان زیادی از ایشان می گیرد. قرارگاه اعزام سخنران و اساتید عمار برای رفع این مشکلات در نظر دارد تا تمامی فرآیند های اجرایی و برنامه ریزی اعزام را به عنوان مسئول دفتری برای این اساتید به عهده گیرد و تمام تلاش خود را برای اعزام موثر اساتید در مجموعه هایی که بیشترین بازدهی را داشته باشند انجام دهد.
از طرفی مجموعه های برگزار کننده سخنرانی به جهت عدم وجود اطلاعات جامع و ارتباطات لازم با اساتید نخبه انقلابی، با مشکلات جدی در دعوت، ایاب و ذهاب و ارتباط گیری با اساتید روبرو می باشند. از این رو شبکه اعزام سخنران عمار به دنبال رفع این مشکلات و ارائه خدمات متقابل به اساتید و مجموعه های برگزار کننده سخنرانی می باشد.

اهداف

از اهداف راه اندازی قرارگاه عمار می توان به تقویت جبهه فکری و گفتمانی انقلاب اسلامی ،ایجاد سامانه اعزام بین اساتید و مجموعه های کشور ،استفاده از اساتید به صورت هدفمند و جریان ساز، معرفی اساتید کمتر شناخته شده در کنار اساتید معروف،اعزام اساتید قوی و مورد تایید از نظر فکری،استفاده از محتوای تولیدی در برنامه ها و سخنرانی اساتید ، پوشش مناسب رسانه ای برنامه ها ،ایجاد انسجام مجموعه ها از نظر موضوعی و تشکیلاتی،استفده از اساتید در حوزه تخصصی خود، اشاره نمود.

سایت قرارگاه عمار به آدرس WWW.Ammarnet.ir از ۲۴مردا ماه آماده ارایه خدمات مشاوره به موسسات و نهاد های مردمی و انقلابی سرتاسر کشور جهت اعزام سخنران و استاد می باشد .

دیدگاه ها

عبارت امنیتی *